(1) Performans dengesi - Yapılan testlerle doğruluğu kanıtlanmış performans dengesi testleri, yeni ve aşınmış lastiklerle Kuru zeminde frenleme, Islak zeminde frenleme, yeni ve aşınmış lastiklerle Karlı zeminde frenleme, yeni ve aşınmış lastiklerle Karlı zeminde çekiş gücü, Uzun ömürlülük testleri 2020 ile 2021 yılları arasında gerçekleştirilmiştir 2, 3, 4, 5, 6 - numaralı yasal bildirimlerdeki ayrıntılara bakın - MICHELIN CrossClimate 2, yapılan 8 testin 8’inde de lider konumdadır.
(2) Uzun ömürlülük - Uzun ömürlülük testi, Michelin'in talebi doğrultusunda, DEKRA TEST CENTER tarafından, Ocak 2022 tarihinde, HYUNDAI Santa Fé 2.2 l. CRDI aracıyla 235/60 R18 107V ve 107V ebatındaki lastiklerle MICHELIN CrossClimate 2 SUV (%100) ile Rakip 1 (%55,9); Rakip 2 (%93,0); Rakip 3 (%95,8); Rakip 4 (%95,5) kıyaslanarak gerçekleştirilmiştir. Uzun ömürlülük testi, 11 568 km sürüş ile ortalama gerçek kullanım koşullarında (D50) gerçekleştirilmiş olup tahmini dayanıklılığı 1.6 mm’dir.
(3) Karlı zeminde frenleme testi - Karlı zeminde frenleme testleri Michelin'in talebi doğrultusunda, TÜV SÜD Product Service tarafından Ekim 2021 – Ocak 2022 (aşınmış, ECE R30r03f Avrupa Lastik Sırtı Aşınma Göstergesine göre Lastik Sırtı Aşınma Göstergesi derinliğine kadar makinede aşındırılmış (perdahlanmış) anlamına gelir) tarihleri arasında saatte 10 ila 30 km arasında 235/60 R18 107V ve 107W ebatındaki lastiklerle Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp araçlarıyla MICHELIN CrossClimate 2 SUV ile (yeni:%100 - aşınmış: %100) Rakip 1 (yeni: %82,2 - aşınmış: %67,0); Rakip 2 (yeni: %93,6 - aşınmış: %83,5); Rakip 3 (yeni: %89,9 - aşınmış: %83,9); Rakip 4 (yeni: %71,8 - aşınmış: %61,2) arasında gerçekleştirilmiştir. Hesaplamalar, 30-10 km/s. arasında ölçülen durma mesafesinden kaynaklanan ortalama yavaşlamalara dayanmaktadır.
(4) Karlı zeminde çekiş gücü testi - Karlı zeminde çekiş gücü testleri, Michelin'in talebi doğrultusunda, TÜV SÜD Product Service tarafından Ekim 2021 – Nisan 2022 (aşınmış, ECE R30r03f Avrupa Lastik Sırtı Aşınma Göstergesine göre Lastik Sırtı Aşınma Göstergesi derinliğine kadar makinede aşındırılmış (perdahlanmış) anlamına gelir) tarihleri arasında saatte 5 ila 30 km arasında 235/60 R18 107V ve 107W ebatındaki lastiklerle Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp araçlarıyla MICHELIN CrossClimate 2 SUV ile (yeni: %100 - aşınmış : %100) ile Rakip 1 (yeni: %75,2 - aşınmış: %67,3); Rakip 2 (yeni: %93,4 - aşınmış %84,1); Rakip 3 (yeni: %88,8 - aşınmış: %80,9); Rakip 4 (yeni: %64,3 - aşınmış: %46,3) arasında gerçekleştirilmiştir. Hesaplamalar, gerçek testlerde elde edilen 5-30 km/s arasında ölçülen hızlanma sürelerinden kaynaklanan ortalama hızlanmalara dayanmaktadır.
(5) Islak zeminde frenleme testi - Karlı zeminde frenleme testleri Michelin'in talebi doğrultusunda, TÜV SÜD Product Service tarafından Ekim 2021 – Ocak 2022 (aşınmış, ECE R30r03f Avrupa Lastik Sırtı Aşınma Göstergesine göre Lastik Sırtı Aşınma Göstergesi derinliğine kadar makinede aşındırılmış (perdahlanmış) anlamına gelir) tarihleri arasında saatte 20 ila 80 km arasında 235/60 R18 107V ve 107W ebatındaki lastiklerle Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp araçlarıyla MICHELIN CrossClimate 2 SUV ile (yeni: %100 - aşınmış : %100) Rakip 1 (yeni: %96,3 - aşınmış: %98,5); Rakip 2 (yeni: %94,5 - aşınmış: %91,7); Rakip 3 (yeni: %95,5 - aşınmış: %99,1); Rakip 4 (yeni: %87,2 - aşınmış: %90,4) arasında gerçekleştirilmiştir. Her biri iki farklı sıcaklık aralığına sahip yüksek ve düşük μ ıslak yüzeydeki performansın ortalaması.
(6) - Kuru zeminde frenleme testi - Kuru zeminde frenleme testleri, Michelin'in talebi doğrultusunda, TÜV SÜD Product Service tarafından Ekim 2021 – Ocak 2022 tarihleri arasında 0 ila 100 km/s arasında Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp araçlarıyla 235/60 R18 107V ve 107W ebatındaki lastiklerle MICHELIN CrossClimate 2 SUV (%100) ile Rakip 1 (%96,4); Rakip 2 (%96,1); Rakip 3 (%95,6); Rakip 4 (%94,9) kıyaslanarak gerçekleştirilmiştir.