MICHELIN PERFORMANCE MADE TO LAST

KULLANIM ÖMÜRLERİ BOYUNCA, ÜST DÜZEY PERFORMANS İÇİN TASARLANMIŞ LASTİKLER

MICHELIN LASTİKLERİNİ TANIMLAYAN ÖZELLİK: “İLK KİLOMETREDEN SON KİLOMETREYE KADAR GÜVENLİ SÜRÜŞ”

Sürücüler kendilerine sürekli olarak lastikleriyle ilgili şu iki soruyu sorar: “Lastiklerimle güvende miyim?” ve “Güvende olduğumdan emin olmak için lastiklerimi ne zaman değiştirmeliyim?” 
“İlk kilometreden son kilometreye kadar güvenli sürüş”, MICHELIN’in ilk kilometreden son kilometreye, yani yasal aşınma limitine (1,6 mm) kadar (1) (2), uzun ömürlü ve güvenli sürüş taahhüdünün göstergesidir. Bu da, lastiklerinizi daha seyrek aralıklarla değiştireceğiniz, para tasarrufu yapacağınız ve çevre üzerindeki etkinizi azaltacağınız anlamına gelir. Böylece hem siz hem de gezegenimiz kazanır.

İlk kilometreden son kilometreye kadar üst düzey performansla çok daha uzun kilometreler boyunca serüven (2) (3)

“İlk kilometreden son kilometreye kadar güvenli sürüş” MICHELIN’in yenilikçi ruhunun somut bir örneği: bu, binlerce saatlik araştırmanın ve yapılan zorlu testlerin meyvesidir.

Uzmanlarımız, ürünlerimizin uzun vadede güvenli ve daha keyifli bir sürüş için zaman içerisinde performansından bir şey kaybetmemesini sağlamak için en zorlu koşullarda sayısız test sürüşü gerçekleştirmektedir.

Diğer bir deyişle; frenleme, çekiş gücü ve yol tutuşu (5) açısından performans, yasal aşınma limiti olan 1,6 mm'ye kadar (1) güvenli sürüş sağlar.

MICHELIN tyres are designed for high levels of performance throughout their life

Özetle “ilk kilometreden son kilometreye kadar güvenli sürüş”

Uzun ömürlü kullanım, Michelin’in DNA’sında var

MICHELIN lastiklerinin uzun ömürlülüğü

Zaman içerisinde üst düzey performans

zaman içerisinde üst düzey performans ile bir arada

Lastiklerinizi daha uzun süre kullanın

sürücülerin lastiklerini daha uzun süre kullanmasını sağlayın

ve erken lastik değişiminin önüne geçin,

turkey lira currency symbol

para tasarrufu yapın ve lastik israfını azaltın.

Lastikler aşınabilir fakat güvenlikten asla ödün verilmemelidir

Lastikler takıldıkları an itibarıyla aşınmaya başlar ve performans zaman içerisinde değişir.

MICHELIN lastiklerinin yapısal özelliğinin ayrılmaz bir parçası olan “İlk kilometreden son kilometreye kadar güvenli sürüş” taahhüdüyle yasal lastik sırtı aşınması limitinde dahi kısa fren mesafesini koruyabilirsiniz. (4)

(4) Michelin’in talebiyle TÜV SÜD Product Service tarafından, 2021 Haziran tarihinde, MICHELIN Primacy 4+ 205/55 R16 91V ve VW Golf 8 aracına takılan rakip lastikler karşılaştırılarak, 80 ve 20 km/s hız aralığında gerçekleştirilen harici testler. Alt bilgide açıklamanın tamamını görebilirsiniz.

grafik

“İlk Kilometreden Son Kilometreye Kadar Güvenli Sürüş” taahhüdünün ardındaki yenilik

block4

Genel anlamda, “İlk kilometreden son kilometreye kadar güvenli sürüş” taahhüdü 27 teknolojiyi temel almaktadır.

“İlk Kilometreden Son Kilometreye Kadar Güvenli Sürüş” taahhüdünün ardındaki teknolojilerden birkaçına dair bilgiler:

  • Max Touch Yapısı – daha Uzun Ömürlü lastikler için: lastiklerin yolla temasını en üst seviyeye çıkararak kuvvetleri daha eşit dağıtır ve daha uzun lastik ömrü ve optimum performans sunar.
     
  • U Şekilli Oluklar – Islak zeminde daha iyi performans için: lastik sırtı aşındıkça boşluk oranı artar ve daha fazla su tahliyesi sağlanır.
     
  • P-Kenar – Karlı zeminde daha iyi performans için: lastik aşındıkça olukların hacim kazanmasına yardımcı olur ve kenar yoğunluğunu artırarak karlı havalarda yol tutuşunu iyileştirir.

İhtiyaçlarınıza uygun MICHELIN lastiği bulacağınıza hiç şüphemiz yok. Size en uygun lastiği bulun!

“İlk kilometreden son kilometreye kadar güvenli sürüş” sunan lastiklerimizden birkaçını keşfedin.

Uzun vadede istenen performans

MICHELIN olarak, müşterilerimiz ve çevremiz için daha sürdürülebilir hareketliliği destekliyoruz. Bu nedenle MICHELIN, 2050 yılına kadar tamamen sürdürülebilir lastikler üretme hedefiyle çalışmalarına devam ediyor.

Tasarım ve üretimden, dağıtım, kullanım ve geri dönüşüme kadar lastik ömrünün her aşamasında harekete geçiyoruz.

“İlk Kilometreden Son Kilometreye Kadar Güvenli Sürüş” taahhüdüyle lastiklerin zamanından önce değiştirilmesini önleyerek ve yeni lastik üretiminin neden olduğu enerji tüketimini, CO2 emisyonlarını ve ham madde kullanımını azaltarak lastiklerin çevresel ayak izini iyileştiriyoruz.

map search desktop

Saniyeler içinde size en yakın lastik bayisini bulun

Şuna göre ara
Adres, şehir ya da posta kodu
Otomobil
  • Otomobil
  • Motorbike
Konumumu bul
Arama
Türkiye'de en çok arama yapılan 5 şehir

Yasal Bilgiler

(1) Yasal limit: Lastiklerinizin düzenli aşınmasına ve lastik ve araç üreticilerinin tavsiyelerine uymaya bağlı olarak 1,6 mm. Şüphe halinde bir uzmana danışın. 89/459/CEE no.lu Avrupa Direktifi.

(2) Aşağıdaki lastik serileri, üst düzey uzun ömürlülük ve performans sağlayacak şekilde tasarlanmıştır: MICHELIN CrossClimate², MICHELIN CrossClimate 2 SUV, MICHELIN Primacy 4+, MICHELIN e.Primacy, MICHELIN Pilot Sport 4S, MICHELIN Pilot Sport 5, MICHELIN Pilot Sport EV, MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Alpin 6 ve MICHELIN Pilot Alpin 5.

(3) “Son kilometre” ifadesi, asgari yasal diş derinliğine (1,6 mm) kadar şeklinde yorumlanmalıdır. Lütfen ülkenizde geçerli olan minimum yasal diş derinliğini öğrenin.

(4) Aşınmış durumda ıslak zeminde frenleme - Michelin’in talebi üzerine TÜV SÜD Product Service tarafından, Haziran 2021’de VW Golf 8 üzerindeki 205/55 R16 91V boyutlarında lastiklerle saatte 80-20 km hız aralığında MICHELIN Primacy 4+ (31,5 m) lastikleriyle Rakip 1 (36,4 m); Rakip 2 (35,3 m); Rakip 3 (35,5 m) lastikleri karşılaştırılarak gerçekleştirilen harici testler (aşınmış, ECE R30r03f Avrupa yönetmeliğine göre Lastik Sırtı Aşınma Göstergesi derinliğine kadar makinede aşındırılmış (perdahlanmış) anlamına gelir)

Sonuçlar yol ve hava koşullarına göre değişiklik gösterebilir.

(5) Yaz lastikleri için ıslak zeminde frenleme, dört mevsim ve kış lastikleri için karlı ve ıslak yollarda frenleme ve çekiş gücü ve spor lastikler için yol tutuşu veya pistteki çekiş gücü.

(6) “Planlı eskitme kaçınılmaz değildir” başlıklı Ernst&Young raporundan alınan veriler (Mayıs 2017).

(7) Ladoux’da (Fransa Clermont-Ferrand Teknoloji Merkezi) yapılan şirket içi hesaplamalara göre: 27 Eylül 2016 tarihli, binek araç lastiklerinin erken çıkarılmasıyla ilişkili ham madde kullanımı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonları hakkında teknik bülten.

Desteklenmeyen bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı bu web sitesi tarafından desteklenmiyor. Bu nedenle bazı fonksiyonlar istendiği gibi çalışmayabilir. Ayrıca sayfa açılırken sorunlar görülebilir. Bu web sitesini en iyi şekilde kullanabilmek için aşağıdaki tarayıcılardan birini kullanın veya tarayıcınızı güncelleyin.