(1) - Performans dengesi - Kuru zeminde frenleme, ıslak zeminde yeni ve aşınmış frenleme, karda yeni ve aşınmış frenleme, karda yeni ve aşınmış çekiş, uzun ömür konusunda 2020 ve 2021'de yapılan testlerle kanıtlanmış performans dengesi - yasal açıklamalardaki test ayrıntılarına bakın 2 , 3, 4, 5, 6 - MICHELIN CROSSCLIMATE 2 SUV, CROSSCLIMATE SUV'a karşı 8 testten 8'inde lider konumda. Yasal aşınma sınırı veya "aşınmış", Avrupa yönetmeliğine göre Diş Aşınma Göstergesi derinliğine kadar makinede (parlatıldığında) aşındığında anlamına gelir: ECE R30r03f.
(2) - En çok satan - Kaynak = Tüm Sezonda GFK Binek Araç Satış Paneli (tüm Katmanlar) - Dönem: 01/2021 - 12/2021. Kapsam: Büyük Britanya, Almanya, İtalya, İspanya, Türkiye, Yunanistan, Polonya ve Romanya.
(3) - Karda frenleme testi - Michelin'in talebi üzerine TÜV SÜD Ürün Servisi tarafından Ekim 2021 - Ocak 2022 arasında 50 ila 0 km arasında (yeni ve 2 mm cilalı üzerinde), 235/60 R18 107V boyutunda ve karda frenleme testleri Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp üzerinde 107W, MICHELIN CrossClimate 2 SUV (yeni: 30,5 m - aşınmış: 38,4 m) ileRakip 1 (yeni: 37,1 m - aşınmış: 57.3 m) karşılaştırması; Rakip 2 (yeni: 32,6 m - eskimiş: 46,0 m); Rakip 3 (yeni: 33,9m - yıpranmış: 45,8m);Rakip 4 (yeni: 42,5m - yıpranmış: 62.7m). 30-10 km/s'den 50-0 km/s'ye ekstrapolasyon, gerçek testlerde elde edilen ölçülen fren mesafelerinden kaynaklanan ortalama yavaşlamalara dayanır.
(4) - Karda çekiş testi - Michelin'in talebi üzerine TÜV SÜD Ürün Servisi tarafından 5 ila 30 km/s arasında, Ekim 2021 - Ocak 2022 arasında gerçekleştirilen karda çekiş testleri (makinede giyildiğinde (parlatıldığında) Diş Aşınma Göstergesi derinliğine kadar aşınmış demektir Avrupa yönetmeliğine göre: ECE R30r03f), 235/60 R18 107V ve 107W boyutunda Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp üzerinde MICHELIN CrossClimate 2 SUV (yeni: %100 - aşınmış: %100) ile Rakip 1 karşılaştırması (yeni: %75.2 - aşınmış: %67.3); Rakip 2 (yeni: %93.4 - aşınmış: %84,1); Rakip 3 (yeni: %88,8 - aşınmış: %80,9); Rakip 4 (yeni: %64,3 - aşınmış: %46,3). Gerçek testlerde elde edilen 5-30 km/s'den ölçülen hızlanma sürelerinden kaynaklanan ortalama hızlanmalara dayalı hesaplamalar.
(5) - Islak frenleme testleri - Islak frenleme testleri - Michelin'in talebi üzerine TÜV SÜD Ürün Servisi tarafından Ekim 2021 - Ocak 2022 arasında (yeni ve 2 mm cilalı üzerinde), 235/ boyutunda 80 ila 20 km/s arasında gerçekleştirilen ıslak frenleme testleri Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp üzerinde 60 R18 107V ve 107W, MICHELIN CrossClimate 2 SUV (yeni: 26,5 m - aşınmış: 37,3 m) ile Rakip 1 (yeni: 27,5 m - aşınmış: 37,9 m) karşılaştırması; Rakip 2 (yeni: 28,0 m - eskimiş: 40,7 m); Rakip 3 (yeni: 27,7m - yıpranmış: 37,6m);Rakip 4 (yeni: 30,4m - yıpranmış: 41,3m). Her biri iki farklı sıcaklık aralığı ile yüksek ve düşük μ ıslak yüzeydeki performansın ortalaması.
(6) - Kuru frenleme testi - Kuru frenleme testleri, Michelin'in talebi üzerine TÜV SÜD Ürün Servisi tarafından Ekim 2021 - Ocak 2022 arasında, 235/60 R18 107V ve Audi Q5 40TDI 204hp'de 107W, Audi Q5 50TFSIe 300hp'de MICHELIN CrossClimate 2 SUV (34.7m) ile Rakip 1 (36,0 m) karşılaştırması;Rakip 2 (36.1m) ; Rakip 3 (36.3m); Rakip 4 (36.6m).
(7) - Uzun ömür - Michelin'in talebi üzerine DEKRA TEST MERKEZİ tarafından Ocak 2022'de HYUNDAİ Santa Fé 2.2 l. Crdi'de 235/60 R18 107V ve 107W boyutlarında yapılan uzun ömür testi MİCHELİN CrossClimate 2 SUV (est. 34,093 km) ile Rakip 1 (est. --15,124 km); KITASAL Tüm Mevsim Teması (est. -2.401 km) ;Rakip 2 (tahmini. -1,440 km); Rakip 4 (-1,543 km). 11.568 km'lik koşu ve 1.6mm'de ekstrapolasyonlu uzun ömür ile ortalama gerçek kullanımda (D50) uzun ömür testi çalışması.