(1) Daha fazla bilgi için https://www.michelin.com.tr/lastigin-yasam-dongusu-boyunca-cevresel-ayak-izini-azaltmak-mumkun-mu
(2) hammadde tedariki ve üretimden kullanım ve geri dönüşüm aşamalarına kadar
(3) Son kilometre, minimum yasal diş derinliğine (Avrupa'da 1,6 mm) kadar olarak anlaşılmalıdır. Lütfen ülkenizdeki minimum yasal diş derinliğine bakın. Daha fazla bilgi https://www.michelin.com.tr/ilk-kilometreden-son-kilometreye-kadar-guvenli-surus adresinde bulunabilir.
Aşağıdaki lastik serileri, yüksek düzeyde uzun ömür ve kalıcı performans sunmak üzere tasarlanmıştır: MICHELIN CrossClimate², MICHELIN CrossClimate 2 SUV, MICHELIN Primacy 4+, MICHELIN Pilot Sport 4S, MICHELIN Pilot Sport 5, MICHELIN Pilot Sport EV, MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Alpin 6 ve MICHELIN Pilot Alpin 5
(4) MICHELIN Energy (RR>12kg/T) ile MICHELIN e.Primacy ve MICHELIN Pilot sport EV'yi (RR <5kg/T) karşılaştıran dahili hesaplama
(5) "günlük atıklar": mısır sapı, atık odun, gıda kapları, plastik ambalajlar, plastik şişeler...
(6) 2030 yılına kadar %40 geri dönüştürülmüş malzeme hedefi ile Michelin Grubu tarafından 2020 ve 2030 yılları arasında lastiklerinin üretiminde tüketilen geri dönüştürülmüş malzemelerin kümülatif hesaplanan miktarı.
(7) Michelin, sürdürülebilir malzemeleri ya geri dönüştürülmüş malzemeler ya da bir insan ömrü ölçeğinde yenilenebilir ve gıda sektörüyle rekabet etmeyen biyo-kaynaklı malzemeler olarak kabul eder. Michelin, petrol gibi insan ömrü ölçeğinde yenilenemeyen doğal malzemeleri sürdürülebilir olarak kabul etmemektedir. Bu nedenle, silika gibi doğal mineral kökenli olmasına rağmen bazı malzemeler Michelin'in "sürdürülebilir malzeme" tanımında dikkate alınmaz.
(8) Dahili testlere dayanarak, piyasadaki mevcut MICHELIN Primacy 4 235/55R19 105W ile karşılaştırıldığında
(9) Geri dönüştürülmüş malzemeler, endüstriyel veya tüketim sonrası atıkların ürün, malzeme veya madde olarak yeniden işlendiği herhangi bir geri dönüşüm işleminden elde edilen hammaddelerdir. Enerjinin yeniden kullanımı ve malzemelerin enerji olarak kullanılmak üzere yeniden işlenmesi hariç tutulmuştur. (Avrupa Atık Direktifi tanımına dayanmaktadır).
(10) UPTIS: Unique Puncture-proof Tyre System, UPTIS lastiği için özel bir jant tedarikçisi olan Maxion ile birlikte geliştirilen havasız bir lastik.
(11) Ön ve arka lastiklerin kütlesinin ağırlıklı ortalamasına karşılık gelen sırasıyla %33 ve %46 sürdürülebilir malzeme