(1) - ıslak frenleme yeni ve aşınmış - TÜV SÜD Ürün Servisi tarafından Michelin'in talebi üzerine, 80-20 km/s arasında, Haziran 2021'de, VW Golf 8'de 205/55 R16 91V boyutunda gerçekleştirilen harici testler (Avrupa yönetmeliğine göre, lastik makinedeyken Diş Aşınma Göstergesi derinliğine traşlandıysa bu lastiğin aşındığı anlamına gelir: ECE R30r03f) rakipleri karşılaştırır: MICHELIN Primacy 4+ (yeni: 22,8m - aşınmış: 31,5m) ile Rakip 1 (yeni: 22,6m - aşınmış: 36,4m); Rakip 2 (yeni:23,1m - aşınmış: 35,3m); Rakip 3 (yeni: 23,8m - aşınmış: 35,5m). Sonuçlar yol ve hava şartlarına göre değişiklik gösterebilir.
(2) - virajda suda kızaklama - Michelin'in talebi üzerine, Haziran 2021'de, VW Golf 8 2.0l TDI üzerinde 205/55 R16 91V boyutunda, 8 mm su yüksekliğinde TÜV SÜD Ürün Servisi tarafından gerçekleştirilen dış testler, MICHELIN Primacy 4+ ile rakiplerini karşılaştırır: ( %100) Rakip 1 (%87,6); Rakip 2 (%81,2); Rakip 3 (%94). Sonuçlar yol ve hava şartlarına göre değişiklik gösterebilir.
(3) - virajda suda kızaklama - Michelin'in talebi üzerine, Haziran 2021'de, VW Golf 8 2.0l TDI üzerinde 205/55 R16 91V boyutunda, 8 mm su yüksekliğinde TÜV SÜD Ürün Servisi tarafından gerçekleştirilen dış testler, MICHELIN Primacy 4+ ile diğer rakiplerini karşılaştırır: ( %100), Rakip 1 (%87,6); Rakip 2 (%81,2);Rakip 3 (%94). Sonuçlar yol ve hava şartlarına göre değişiklik gösterebilir.
(4) - uzun ömür - Michelin'in talebi üzerine, Temmuz 2021'de DEKRA TEST CENTER tarafındanVW Golf üzerinde 205/55 R16 91V boyutunda gerçekleştirilen dış testler, MICHELIN Primacy 4+ (REF km) ile rakiplerini karşılaştırır: Rakip 1 (-15 998km); Rakip 2; (-5 655km), Rakip 3 (+2093km).