cjq6hevbk00oz0omt5hpthxyq summer bg tdp full
Yeni

MICHELIN

PILOT SPORT CUP 2 CONNECT
  • Yaz

  • MICHELIN Connected Teknolojisi

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT

  • Binek /Otomobil

Daha hızlı ve daha istikrarlı tur sürelerinde öne çıkan lastik (1)
MICHELIN Track Connect ile uyumlu.

  • Yaz

  • MICHELIN Connected Teknolojisi

NEDEN BENİM İÇİN UYGUN LASTİK?

Car banner background pilot sport cup2 3 tyres

Car banner background pilot sport cup2 3 tyres

Daha hızlı ve daha istikrarlı tur süreleri(1)  

Bir önceki nesil MICHELIN PILOT SPORT CUP 2’den 7,29 saniye daha hızlı; tur üstüne tur atın, sınırları zorlayın ve liderliği koruyun!(1)

200210 pscup 2 con features and benefits 1 signature square 1

200210 pscup 2 con features and benefits 1 signature square 1

Mükemmel direksiyon kontrolü ve gelişmiş yol tutuşu 

Maksimum direksiyon hassasiyeti için yolda en iyi ayak izi

MICHELIN Track Connect : la solution pneu connecté

MICHELIN Track Connect ile MICHELIN Pilot Sport Cup 2 parkur potansiyelinin %100’ünü ortaya koyun

Tam parkur potansiyeline ulaşmanıza yardımcı olacak yerleşik MICHELIN Track Connect ile 7,40 saniye daha hızlı ve iki kata kadar daha fazla tur (2):
- Lastik basıncı optimizasyonu
- Lastik sıcaklığı optimizasyonu
- Denge optimizasyonu

200212 pscup 2 con features and benefits 2 signature 16 slash 9 v2

200212 pscup 2 con features and benefits 2 signature 16 slash 9 v2

Premium Touch Yanak Tasarımının şıklığıyla öne çıkın

Parkur performansını damalı bayrak görünümlü Premium Touch Yanak Tasarımı şıklığıyla birleştirin

ARKASINDA NE VAR?

Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect Tech Video

Bi-Compound Teknolojisi 2.0

Lastik sırtının dış ve iç tarafında kullanılan iki farklı kauçuk
- Dış taraf: Yeni “Yüksek Moleküler Zincir” elastomer, özellikle keskin virajlarda olağanüstü yol tutuşu sağlar
- İç taraf: Yeni dayanıklı elastomer, direksiyon kontrolünü ve ıslak zeminde yol tutuşunu optimum seviyeye çıkarır

Oto Editör michelin pilot sport cup 2 technology 1 Lastik

Oto Editör michelin pilot sport cup 2 technology 1 Lastik

Track longevity technology 2.0®

- Dış kenarda daha yavaş aşınma
- Aşınmaya son derece dayanıklı özel kauçuk ile güçlendirilmiş dış kenar
Optimum dayanıklılık / parkur ömrü

Auto Edito michelin pilot sport cup 2 technology 3 Tyres

Auto Edito michelin pilot sport cup 2 technology 3 Tyres

«Dynamic Response» Teknolojisi 

«Dynamic Response» Teknolojisi: Aramid ve naylondan oluşan hibrit katlar sayesinde direksiyon hareketlerinin yola en iyi şekilde aktarılmasını sağlar
- Yeni dalgalı desen yapısı: Yol tutuşunu ve frenleme dengesini iyileştirmek için lastik sırtı desen sertliğini artırın

Değerlendirme
Bu lastiğe sahip misiniz?
Değerlendirme yaz

Bu Lastik Aracınız İçin Uygun mu ?

Bu lastik için 30 ebat mevcut

Jant

17''
18''
19''
20''
21''
225/45 ZR17 (94Y) XL CONNECT
Load İndex 94
Genişlik 225
Yükseklik 45
Çap 17
Yük 94
Hız (Y)
Şartname Connect
215/40 ZR18 (89Y) XL CONNECT
Load İndex 89
Genişlik 215
Yükseklik 40
Çap 18
Yük 89
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

070dB

225/40 ZR18 (92Y) XL CONNECT
Load İndex 92
Genişlik 225
Yükseklik 40
Çap 18
Yük 92
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

070dB

235/40 ZR18 (95Y) XL CONNECT
Load İndex 95
Genişlik 235
Yükseklik 40
Çap 18
Yük 95
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

070dB

245/35 ZR18 (92Y) XL CONNECT
Load İndex 92
Genişlik 245
Yükseklik 35
Çap 18
Yük 92
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

E

070dB

265/35 ZR18 (97Y) XL CONNECT
Load İndex 97
Genişlik 265
Yükseklik 35
Çap 18
Yük 97
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

073dB

285/30 ZR18 (97Y) XL CONNECT
Load İndex 97
Genişlik 285
Yükseklik 30
Çap 18
Yük 97
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

073dB

295/30 ZR18 (98Y) XL CONNECT
Load İndex 98
Genişlik 295
Yükseklik 30
Çap 18
Yük 98
Hız (Y)
Şartname Connect
225/40 ZR19 (93Y) XL CONNECT
Load İndex 93
Genişlik 225
Yükseklik 40
Çap 19
Yük 93
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

070dB

235/35 ZR19 (91Y) XL CONNECT
Load İndex 91
Genişlik 235
Yükseklik 35
Çap 19
Yük 91
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

070dB

235/40 ZR19 (96Y) XL CONNECT
Load İndex 96
Genişlik 235
Yükseklik 40
Çap 19
Yük 96
Hız (Y)
Şartname Connect
245/35 ZR19 (93Y) XL CONNECT
Load İndex 93
Genişlik 245
Yükseklik 35
Çap 19
Yük 93
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

070dB

245/40 ZR19 (98Y) XL CONNECT
Load İndex 98
Genişlik 245
Yükseklik 40
Çap 19
Yük 98
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

070dB

255/30 ZR19 (91Y) XL CONNECT
Load İndex 91
Genişlik 255
Yükseklik 30
Çap 19
Yük 91
Hız (Y)
Şartname Connect
265/30 ZR19 (93Y) XL CONNECT
Load İndex 93
Genişlik 265
Yükseklik 30
Çap 19
Yük 93
Hız (Y)
Şartname Connect
265/35 ZR19 (98Y) XL CONNECT
Load İndex 98
Genişlik 265
Yükseklik 35
Çap 19
Yük 98
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

071dB

295/30 ZR19 (100Y) XL CONNECT
Load İndex 100
Genişlik 295
Yükseklik 30
Çap 19
Yük 100
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

074dB

305/30 ZR19 (102Y) XL CONNECT
Load İndex 102
Genişlik 305
Yükseklik 30
Çap 19
Yük 102
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

073dB

325/30 ZR19 (105Y) XL CONNECT
Load İndex 105
Genişlik 325
Yükseklik 30
Çap 19
Yük 105
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

073dB

245/35 ZR20 (95Y) XL CONNECT
Load İndex 95
Genişlik 245
Yükseklik 35
Çap 20
Yük 95
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

070dB

255/40 ZR20 (101Y) XL CONNECT
Load İndex 101
Genişlik 255
Yükseklik 40
Çap 20
Yük 101
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

C

C

073dB

265/30 ZR20 (94Y) XL CONNECT
Load İndex 94
Genişlik 265
Yükseklik 30
Çap 20
Yük 94
Hız (Y)
Şartname Connect
265/35 ZR20 (99Y) XL CONNECT
Load İndex 99
Genişlik 265
Yükseklik 35
Çap 20
Yük 99
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

071dB

275/35 ZR20 (102Y) XL CONNECT
Load İndex 102
Genişlik 275
Yükseklik 35
Çap 20
Yük 102
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

C

C

073dB

285/30 ZR20 (99Y) XL CONNECT
Load İndex 99
Genişlik 285
Yükseklik 30
Çap 20
Yük 99
Hız (Y)
Şartname Connect
285/35 ZR20 (104Y) XL CONNECT
Load İndex 104
Genişlik 285
Yükseklik 35
Çap 20
Yük 104
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

C

C

074dB

295/30 ZR20 (101Y) XL CONNECT
Load İndex 101
Genişlik 295
Yükseklik 30
Çap 20
Yük 101
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

073dB

295/35 ZR20 (105Y) XL CONNECT
Load İndex 105
Genişlik 295
Yükseklik 35
Çap 20
Yük 105
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

C

C

074dB

305/30 ZR20 (103Y) XL CONNECT
Load İndex 103
Genişlik 305
Yükseklik 30
Çap 20
Yük 103
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

C

C

074dB

325/30 ZR21 (108Y) XL CONNECT
Load İndex 108
Genişlik 325
Yükseklik 30
Çap 21
Yük 108
Hız (Y)
Şartname Connect
LASTİK ETİKETLEME

E

C

073dB

YASAL BİLGİLER

(1) KURUM İÇİ araştırma: Valencia’da 245/35ZR20 ve 305/30ZR20 ile donatılmış Porsche 991 GT3 (07/2018) ve Charade ve Ladoux °3’te 235/35ZR19 ile donatılmış Renault Megane 3 RS (10/2018).
(2) KURUM İÇİ araştırma: Andalucia’da 265/35ZR20 ve 325/30ZR21 ile donatılmış Porsche 991(991) GT3 RS’de MICHELIN Track Connect (11/2019).                       

   

 

YOL KULLANIMI
• Araç üreticisi tarafından önerilen şişirme basınçlarına uyun

 

PİST KULLANIMI
- TEMEL BİLGİLER
• Pistte kullanım için, daima YOL KULLANIMI için tavsiye edilen ve MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 lastiklerini kademeli olarak ısıtan şişirme basınçları ile başlayın
• Birkaç turdan sonra, en iyi kullanım performansı için şişirme basıncını kontrol edin ve az miktarda değiştirin
- SICAK LASTİKLER
• MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 sıcak lastikler için en uygun çalışma basıncı, araç modeli ve piste bağlı olarak, 2,3 bar (33 psi) ve 2,7 bar (39 psi) arasındadır
• Ancak, bazı araç modellerinde 2,7 bar (39 psi sıcak lastik) üzerinde bir şişirme basıncı gerekebilir
- SOĞUK LASTİKLER
• Lastikler soğukken asla 1,9 bar (28 psi) altında bir şişirme basıncı kullanmayın
• MICHELIN SPORTS CUP 2 lastiklerinin pist dayanıklılığını optimize etmek için MICHELIN, 2,0 (29 psi) ve 2,4 bar (35 psi) arasında minimum hava basıncını tavsiye eder

 

DİKKAT
• Kalan lastik dişi derinliklerini (en az 1,6 mm) düzenli olarak kontrol edin ve herhangi bir hasar bulunmadığından emin olun
• Lastik yanaklarını düzenli olarak kontrol edin: Lastik yanaklarında bir aşınma başlangıcı görürseniz (yanak yazılarının silinmesi gibi) bu durum, şişirme/çalışma basıncının ÇOK DÜŞÜK olduğunun işareti olabilir. Böyle bir durumda, yol tutuşunu artırmak ve pist dayanıklılığını en üst düzeye çıkarmak için basıncı en az +0,2 bar (+3 psi) yükseltin
• En iyi performans (tutuş), lastik yanaklarıyla değil sırt deseninin tutuşuyla elde edilir.

Pist gününden sonra
• MICHELIN PILOT SPORTS CUP 2 lastiklerinizin aşınma seviyesini daima kontrol edin ve kalan lastik diş derinliklerini (en az 1,6 mm) inceleyerek herhangi bir hasar bulunmadığından emin olun
• Tekrar yola çıkmak için pistten ayrılmadan önce: Lastikler soğuduktan sonra hava basıncını araç üreticisinin önerilerine göre tekrar ayarlayın
• Aracınızın elektronik güvenlik ve yardım sistemleriyle birlikte basınç izleme sistemini tekrar bağlamayı unutmayın

DİKKAT!
• Uzun süre kullanılmadığı durumlarda, MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 lastiklerini (tekerleklere monte edilmiş olan) sökün ve lastik basınçlarını normal değerlerinin yarısına kadar azaltın
• Teknik dokümanlarda veya web sitelerinde Michelin tarafından sağlanan bilgilere göre lastikleri temiz ve kuru bir ortamda, doğrudan güneş ışığından ve ozon kaynaklarından uzakta (elektrikli cihazlar ve malzemeler/kimyasal maddeler) ve 0°C’den (32°F) yüksek sıcaklıklarda saklayın
• MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 lastiklerini -10°C (14°F) altındaki ortam sıcaklıklarında kullanmayın, depolamayın, taşımayın veya nakletmeyin
• Bu koşullar altında lastik bileşenleri bozulabilir, bu ise performansın azalmasına neden olur ve düşük sıcaklıklar lastik bileşeninde çatlak veya hasarlara yol açarak kullanım potansiyelinde azalmaya neden olur
• Yanak veya lastik sırtında çatlak, kırılma veya hasar bulunan lastikleri kullanmayın. Emin olamadığınız durumlarda lütfen yerel Michelin teknik departmanınıza danışın
• Pistlerde yoğun bir şekilde uzun süre kullanıldığında lastikte ve karkasta sürekli olarak pistlerin kenarlarında bulunan kaldırımlarla temastan dolayı hasar oluşabileceğini unutmayın
• Her turdan sonra piste geri dönmeden önce lastiklerin görsel olarak kontrol edilmesi tavsiye edilir
• Kaldırımlarla uzun süreli temas durumunda (veya pist dışında yoğun kullanımı halinde) tekerlekten sökülerek ve hem iç hem de dış tarafında herhangi bir hasara karşı profesyonel olarak kontrol ettirilerek lastiğin iç durumunun ve yapısının incelenmesi tavsiye edilir

 

Geometrik ayarlar ör. Kamber/Toe
• Pist üzerindeyken, geometri ayarları (öncelikle kamber), viraj alma hızı ve yol tutuşunun iyileştirilmesi ve aynı zamanda dış omuzun aşırı aşınmasının/yorgunluğunun önlenmesi için lastiklerin ayak izinin en üst düzeye çıkarılması yoluyla değiştirilebilir.
• Kamber: Pist üzerinde en iyi sonuçları elde etmek için negatif kamber ayarları pist düzenine ve aracın tipine bağlı olarak -1,5° ve -3° arasında olmalıdır. Negatif kamber açısını ASLA -4° aşmayın
• Hem araç hem de lastiklerin doğru kullanımı için yolda kullanıma yönelik kamber değerleri önerilen “yol” ayarlarına göre yapılmalıdır

 

KULLANIM ÖNERİLERİ
• MICHELIN PILOT SPORT CUP 2, KURU pistlerde kullanım için optimize edilmiş bir pist lastiğidir (yarı düz lastik) - son çıkan versiyon olan MICHELIN PILOT SPORT CUP 2, yarış pistlerinde üstün KURU performans için tasarlanmıştır.
Yarı düz lastikler ve özellikle de aşınmış olanlar, ıslak pistlerde veya yollarda büyük oranda kayma riskine sahiptir. Islak yollarda aracınızı dikkatli ve hızınızı azaltarak kullanın. Ayrıca, araç yardım sistemlerinin açık olduğundan emin olun.
Ancak bu lastikler, dağıtıldığı ülkelerin karayollarında ve açık yollarında kullanım için gereken yasal gereklilikleri karşılamaktadır.
• Pistte ve yolda daha iyi tutuş için dört lastiğin birden takılması tavsiye edilir
MICHELIN PILOT SPORT CUP 2’nin kullanımına dair ek bilgiler:
Aşırı kuru koşullar için özel olarak tasarlanmış bir lastik olan MICHELIN PILOT SPORT CUP 2, optimum performans seviyesine ulaşmak için yarış lastikleriyle benzer şekilde bir ısınma aşamasına ihtiyaç duyar.