(1) - Kuru zeminde frenleme - Michelin’in talebi üzerine Ağustos/Eylül 2018 ve Ekim 2019/Nisan 2020’de TÜV SÜD Product Service tarafından ve yine Michelin’in talebi üzerine Ekim 2020’de APPLUS IDIADA tarafından AUDI Q5 aracına takılı 235/60 R 18 ebadındaki lastiklerle, saatte 80 km hızdan 20 km’ye düşürülerek, kuru zeminde frenleme testleri yapılarak, MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (%100) ile CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (%93,2), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (%96,6), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (%96,4), PIRELLI SCORPION VERDE (%92,3), BRIDGESTONE TURANZA T005 (%94,9) ve GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (%94,5) lastikleri kıyaslanmıştır.
(2) - Islak zeminde frenleme (yeni lastik) - Michelin’in talebi üzerine Ağustos/Eylül 2018 ve Ekim 2019/Nisan 2020’de TÜV SÜD Product Service tarafından ve yine Michelin’in talebi üzerine Ekim 2020’de APPLUS IDIADA tarafından AUDI Q5 aracına takılı 235/60 R 18 ebadındaki lastiklerle, saatte 80 km hızdan 20 km’ye düşürülerek, ıslak zeminde frenleme testleri yapılarak, MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (%100) ile CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (%85,6), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (%93,8), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (%89,4), PIRELLI SCORPION VERDE (%90,3), BRIDGESTONE TURANZA T005 (%92,2) ve GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (%94,9) lastikleri kıyaslanmıştır.
(3) - Islak zeminde frenleme (aşınmış lastik) - Michelin’in talebi üzerine Ağustos/Eylül 2018 ve Ekim 2019/Nisan 2020’de TÜV SÜD Product Service tarafından ve yine Michelin’in talebi üzerine Ekim 2020’de APPLUS IDIADA tarafından AUDI Q5 aracına takılı 235/60 R 18 ebadındaki aşınmış* lastiklerle, saatte 80 km hızdan 20 km’ye düşürülerek, ıslak zeminde frenleme testleri yapılarak, MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (%100) ile CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (%86), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (%88,6), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (%85,9), PIRELLI SCORPION VERDE (%90,7), BRIDGESTONE TURANZA T005 (%96,2) ve GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (%90,6) lastikleri kıyaslanmıştır.
*Aşınmış lastik, ECE R30r03f Avrupa Lastik Sırtı Aşınma Göstergesi Regülasyonu’na göre Lastik Sırtı Aşınma Göstergesi derinliğine kadar makinede aşındırılmış (perdahlanmış) lastiği ifade eder.
(4) - Uzun ömürlülük - Michelin’in talebi üzerine Ağustos/Eylül 2018, Ekim 2019 ve Eylül/Ekim 2020’de DEKRA TEST MERKEZİ tarafından HYUNDAI SANTA FE CRDI aracına takılı 235/60 R18 ebadındaki lastikler üzerinde uzun ömürlülük testleri yapılarak, MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (%100) ile CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (%80,8), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (%73,1), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (%82,4), PIRELLI SCORPION VERDE (%69,6), BRIDGESTONE TURANZA T005 (%67,3) ve GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (%95,2) lastikleri kıyaslanmıştır. Uzun ömürlülük testi, tahmini 1,6 mm aşınma oranıyla, ortalama gerçek kullanım koşullarında (D50) gerçekleştirilmiştir.
(5) - Beğenilmiştir - Büyük otomobil üreticileriyle geliştirildi: AMG, BMW, Genesis, Land Rover, Mercedes ve Volvo.