(1) Yeni ve Aşınmış (aşınmış, 2 mm diş derinliği anlamına gelir) MICHELIN PRIMACY 4, MICHELIN CrossClimate+, MICHELIN CrossClimate SUV lastikler, R117 Avrupa ıslak yol tutuşu eşiği düzenlemesinin üzerindedir.
(2) Avrupa’da erken değişim ve 9 Milyon ton CO2 emisyonundan kurtulmanın sonucu olarak 128 Milyon adet daha az lastik kullanımı. Teknik konum çalışması, 27/09/2016, "Binek otomobil lastiklerinin erken değiştirilmesiyle ilişkili ham madde, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonları".
İç hesaplamalar Ladoux’da yapılmıştır (Teknoloji Merkezi, Clermont-Ferrand - Fransa).
(3) Yeni ve Aşınmış (aşınmış, 2 mm diş derinliği anlamına gelir) 205/55 R16 91H MICHELIN CROSSCLIMATE+ lastikler, hem “Kar” hem de “Normal” lastik kategorileri koşullarında R117 Avrupa ıslak yol tutuşu eşiği düzenlemesinin üzerindedir.
(4) Temmuz 2016’da, Michelin’in isteği üzerine, TestWorld tarafından, VW Golf 7 aracına takılı 205/55 R16 lastikler kullanılarak, pazardaki ana rakipleriyle karşılaştırmalı test yapılmıştır. Aşınmış, 2,1 mm diş derinliği anlamına gelir.
(5) Yeni ve Aşınmış (aşınmış, 2 mm diş derinliği anlamına gelir) 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 lastikler, R117 Avrupa ıslak yol tutuşu eşiği düzenlemesinin üzerindedir.
(6) Islak zeminde frenleme testi; Michelin'in talebi üzerine, VW Golf 7 aracına takılan 205/55 R16 91V ebadındaki MICHELIN PRIMACY 4 lastiklerinin, saatte 80 ile 20 km arasında, pazardaki ana rakipleriyle karşılaştırılması suretiyle Haziran-Temmuz 2017'de TÜV SÜD Product Service tarafından yapılmıştır.
(7) + (*) Lastiklerinizin düzenli aşınmasına ve lastik ve otomobil imalatçılarının tavsiyelerine uymaya bağlıdır. Şüphe halinde bir uzmana danışınız.
(8) “Pas de fatalité à l’obsolescence programmée” başlıklı Ernst & Young raporundan alınan veriler (Mayıs 2017).