LASTİKLERİMİZLASTİKLERİMİZ TÜM LASTİKLERİ GÖSTERTÜM LASTİKLERİ GÖSTER BAYİLERİMİZBAYİLERİMİZ

LASTİKLERDE UZUN ÖMÜR PERFORMANSI

Uzun yıllardır Michelin olarak kendimizi lastiklerin performansını geliştirmeye ve iyileştirmeye adadık.

En son teknolojilerimiz ile geliştirilmiş MICHELIN Primacy4 ve MICHELIN CrossClimate serisi,yeniyken de aşındığında da güvenlikten taviz vermeyen performansları sayesinde, bu yolda devam ettiğimizin kanıtlarıdır.(1)

YENİYKEN DE AŞINDIĞINDA DA GÜVENLİ.

str111

MICHELIN'İN ADANMIŞLIĞI

En son teknolojilerimiz ile geliştirilmiş MICHELIN Primacy4 ve MICHELIN CrossClimate+,  yeniyken de aşındığında da(1) performanslarından taviz vermeyerek, güvenliğe olan adanmışlığımızın göstergeleridir.

str111

Kullanıcılarımız için sürdürülebilir ve kazançlı çözüm

  • Lastiklerinizi yalnızca tümüyle aşındığında değiştirerek zaman ve bütçeden tasarruf edebilirsiniz.(*)
  • Yuvarlanma direnci azaltlmış lastikler sayesinde yakıt tasarrufu sağlayabilirsiniz.
  • Daha az atık yaratarak çevreyi koruyabilirsiniz(2)

MICHELIN CrossClimate +:

HER TÜRLÜ HAVA KOŞULUNDA, YENİYKEN DE AŞINDIĞINDA DA GÜVENLİ(3)
Aşındığında da karlı zeminde hareket kabiliyeti (4)

Learn more about MICHELIN CrossClimate+
wet braking

MICHELIN Primacy 4

YENİYKEN DE AŞINDIĞINDA DA GÜVENLİ  (5)
Yeniyken de aşındığında da ıslak zeminde olağanüstü fren performansı  (6)

Çok Yakında- 2018 Ocak itibariyle

LASTİK SEKTÖRÜ İÇİN TEMENNİMİZ

Yeni lastikler ile yapılan mevcut testlere ek, kullanılmış lastik testlerini mecburi kılmak

Lastikleri yasal diş derinliği sınırına gelmeden değiştirmemek:

  • Güvenlikten ve kaliteden ödün vermeden, kullanıcıların gereksiz  tüketim yapmalarını engellemek
  • Ve böylelikle çevreyi korumak

Aslında pek çok ülkede yasal diş derinliği sınırı 1,6mm(7), olarak kabul edilirken, bazı lastik üreticileri, lastiklerin 3mm'de değiştirilmesini öneriyorlar.

Bu nedenle, Michelin olarak planlı eskitmeye karşı mücadele ediyoruz.

TAAHHÜDÜMÜZ: ÇEVREYE OLAN ETKİMİZİ OLABİLDİĞİNCE AZALTMA

Michelin olarak stratejimiz, sürdürülebilir çözümler üreterek üretim aktivitelerimiz ve ürünlerimizin çevreye verdiğietkiyi olabildiğince azaltmak.

Hesaplarımıza göre, eğer Avrupa'da lastikler  her sene yasal diş derinliği sınırı olan 1,6 mm'ye kadar kullanılıyor olsaydı(7):

Neredeyse
1 2 8
MİLYON
lastikten tasarruf edilecekti(2)
Bu da sürücülerin toplamda
6.9 Milyar €(8)
tasarruf edeceğini kanıtlıyor
Ek olarak,
9.1 Milyon ton daha az
CO2 salınımı olacaktı. (2)