LASTİKLERİMİZLASTİKLERİMİZ TÜM LASTİKLERİ GÖSTERTÜM LASTİKLERİ GÖSTER BAYİLERİMİZBAYİLERİMİZ

LASTİKLERDE UZUN ÖMÜR PERFORMANSI

Uzun yıllardır Michelin olarak kendimizi lastiklerin performansını geliştirmeye ve iyileştirmeye adadık.

En son teknolojilerimiz ile geliştirilmiş MICHELIN Primacy4 ve MICHELIN CrossClimate serilerinin, yeniyken de aşındığında da güvenlikten taviz vermeyen performansları, bu yolda devam ettiğimizin kanıtlarıdır.(1)

YENİYKEN DE AŞINDIĞINDA DA GÜVENLİ.

str111

MICHELIN'İN TAAHHÜDÜ

En son teknolojilerimiz ile geliştirilmiş MICHELIN Primacy4 ve MICHELIN CrossClimate+, yeniyken de aşındığında da(1) performanslarından taviz vermeyerek, güvenliğe olan taahhüdün göstergeleridir.

str111

Kullanıcılarımız için sürdürülebilir ve kazançlı çözüm

  • Lastiklerinizi yalnızca yasal diş derinliği sınırına ulaştığında değiştirerek zaman ve bütçeden tasarruf edebilirsiniz.(*)
  • Yuvarlanma direnci azaltılmış lastikler sayesinde yakıt tasarrufu sağlayabilirsiniz.
  • Daha az atık yaratarak çevreyi koruyabilirsiniz(2)

MICHELIN CrossClimate +:

HER TÜRLÜ HAVA KOŞULUNDA, YENİYKEN DE AŞINDIĞINDA DA GÜVENLİ(3)
Aşındığında da karlı zeminde hareket kabiliyeti (4)

Detaylı bilgi için tıklayın
wet braking

MICHELIN Primacy 4

YENİYKEN DE AŞINDIĞINDA DA GÜVENLİ (5)
Yeniyken de aşındığında da ıslak zeminde olağanüstü fren performansı (6)

MICHELIN Primacy 4

YENİYKEN DE AŞINDIĞINDA DA GÜVENLİ (5)
Yeniyken de aşındığında da ıslak zeminde olağanüstü fren performansı (6)

Detaylı bilgi için tıklayın

MICHELIN Alpin 6:

ZORLU KIŞ KOŞULLARINDA BİLE YENİYKEN DE AŞINDIĞINDA DA GÜVENLİ (9)
Aşındığında bile karlı zeminde frenleme, hızlanma ve çekiş gücünde üstün performans ve mükemmel uzun ömürlülük (10)

Detaylı bilgi için tıklayın

LASTİK SEKTÖRÜ İÇİN BEKLENTİMİZ

Yeni lastikler ile yapılan mevcut testlere ilave olarak, kullanılmış lastik testlerini zorunlu kılmak

Lastikleri yasal diş derinliği sınırına gelmeden değiştirmemek:

  • Güvenlikten ve kaliteden ödün vermeden, kullanıcıların gereksiz tüketim yapmalarını engellemek
  • Ve böylelikle çevreyi korumak

Aslında pek çok ülkede yasal diş derinliği sınırı 1,6mm(7), olarak kabul edilirken, bazı lastik üreticileri, lastiklerin 3mm'de değiştirilmesini öneriyorlar.

Bu nedenle, Michelin olarak planlı eskitmeye karşı mücadele ediyoruz.

TAAHHÜDÜMÜZ: ÇEVREYE OLAN ETKİMİZİ OLABİLDİĞİNCE AZALTMAK

Michelin olarak stratejimiz, sürdürülebilir çözümler üreterek üretim aktivitelerimiz ve ürünlerimizin çevreye verdikleri etkiyi olabildiğince azaltmak.

Hesaplarımıza göre, eğer Avrupa'da lastikler her sene yasal diş derinliği sınırı olan 1,6 mm'ye kadar kullanılıyor olsaydı: (7)

Neredeyse
1 2 8
MİLYON
lastikten tasarruf edilecekti(2)
Bu da sürücülerin toplamda
6.9 Milyar €(8)
tasarruf edeceğini kanıtlıyor
Ek olarak,
6.6 Milyon ton daha az
CO2 salınımı olacaktı. (2)