road hp

Lastik yanağı hasar görmüş ise ne yapmalıyım ?

Belirti: Girinti

car edito 6 5 tip indention 140319 help and advice

car edito 6 5 tip indention 140319 help and advice

Teşhis: Yanakta ek yeri bir sorun değildir. 
  • Girintiler radyal lastiklerde (lastiklerin çoğu) normaldir ve performansı etkilemez.
  • Lastiklerinizin yanak yapısının içinde birbirine paralel bir veya birden fazla kumaş halatlar bulunur. (Lastik sırtında çelik halatlar kullanılır.) Halatların çakıştığı noktada genellikle küçük bir girinti olur.

Belirti: Çıkıntı veya Kabarcık

car edito 6 5 tip budgebubble 140908 help and advice

car edito 6 5 tip budgebubble 140908 help and advice

Teşhis: Tamir Gerektiren Lastik Hasarı
  • Patlaklar, çivi delikleri veya lastik dişini geçmeyecek şekilde 6 mm'ye varan kesikler, endüstri onaylı işlemler kullanılarak bir lastik uzmanı tarafından tamir edilebilir.
  • Lastik üzerinde sadece standart yama ile yapılan tamir güvenilir değildir ve tehlikelidir;  çünkü bir delinmenin ardından lastiğin iç kısmının muayene edilmesi gerekir.

Çözüm:
  • Radyal bir lastiğin (çoğu lastiğin) uygun bir şekilde tamir edilmesi için mutlaka "mantar yama" kullanılmalıdır.
  • 6 mm'den büyük delikleri olan lastik sırtını veya delinmiş lastik yanağını tamir etmeye çalışmayın. Ayrıca, diş aşınma seviyesi 1,6 mm'nin altındaki lastikleri tamir ettirmeyin.
  • Hasarlı lastiğinizi yedek bir lastikle değiştirmeden önce şişirme basıncı, hız ve kilometre sınırlamalarının doğru olduğunu kontrol etmek için yedek lastiğin yanağına bakın. Lastiğinizi bir lastik uzmanına muayene ettirin.
Desteklenmeyen bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı bu web sitesi tarafından desteklenmiyor. Bu nedenle bazı fonksiyonlar istendiği gibi çalışmayabilir. Ayrıca sayfa açılırken sorunlar görülebilir. Bu web sitesini en iyi şekilde kullanabilmek için aşağıdaki tarayıcılardan birini kullanın veya tarayıcınızı güncelleyin.
IE
firefox 66+
chrome 72+
edge 17+
safari 12+
opera 58+