TÜRKİYE

Neden Michelin?

Neden MICHELIN?

MICHELIN 12 May 2010

Güvenlik(1)
Uzun ömür (2)

Yakıt tasarrufu (3)

NEDEN MICHELIIN?

Yenilik Michelin'in vazgeçilmezidir. Bir yüzyıldan daha fazla bir süredir lider olmamızı sağlamaktadır. Michelin için başarı; 1950’li yıllarda ilk radyal lastiğin bulunması ile başlar ve on yıldan fazla bir süre öncesinde de ilk “yeşil lastiği”n icadiyla günümüze uzanır. Günümüzde, gelecekteki otomobillerin tasarımının dönüştürülmesi için hazırlanan Michelin Active Wheel (Aktif Lastik) gibi teknolojilerle lider konumdayız. Yaratıcı yaklaşımımızda her zaman güvenlik, uzun ömür ve yakıt tasarrufundan asla ödün vermemek esas alınmıştır.

Yüzyıldan daha uzun bir süredir yenilikte 1 numara:

Lastik sektöründeki en büyük araştırma ve geliştirme bütçelerinden biriyle araştırma ve geliştirmeye 4000 kişi tahsis edilmiştir.

Avrupalı tüketiciler arasında 1 numara:

Yaklaşık olarak üç müşteriden birisi MICHELIN markasını diğer bütün markalara tercih ettiğini beyan etmektedir(4).

Tüm kategorilerdeki motorsporlarında aynı anda 1 numara:

Tüm kategorilerde birden tek marka şampiyonu (F1,WRC, Moto GP vb.).

“Daha fazla hareketlilikten” “daha sürekli hareketliliğe”

1885 yılında, André ve Edouard Michelin bir otomobile ilk lastikleri takarak yola çıktı. Bu andan itibaren, Michelin hareketlilik ile ilişkilendirilmiştir. Otomobil dünyası her zaman değişmektedir ve bununla birlikte sürücü beklentileri de değişmektedir. Amaç, sürekli yenilik sayesinde hep bir adım önde olmaktır.

Daha ödüllendirici bir yolculuk

Michelin olarak amacımız; her zaman her yolculukta elde edebileceğinizin en fazlasını elde etmenize yardım etmek olmuştur. Radyal lastiklerin icat edilmesinden kırmızı ve yeşil seyahat rehberlerimize kadar insanlara otomobilleriyle yaptıkları seyahatin her aşamasında yol gösterdik ve ilham verdik.

Geçmişten günümüze

Geçmişten bugüne çevreye daha fazla saygı gösterilmesi ve enerji tasarrufu için herkes seferber olmaktadır. Bu da, hareketliliğin geleceğinin sürdürülebilir bir şekilde biçimlendirilmesi için fazladan çaba sarfedilmesi anlamına gelmektedir.

Dünyanın ilk enerji tasarrufu sağlayan lastiği

1992 yılına kadar dayanan bir geçmişte dahi, silika kauçuk bileşeniyle birleştirerek dünyanın ilk enerji tasarrufu sağlayan lastiği piyasaya sürdük, yakıt tüketiminin kayda değer bir şekilde azalmasına katkıda bulunduk.

Avrupa’daki bütün otomobillere Green MICHELIN ENERGY™ Saver lastikleri takılmış olsaydı, her yıl yaklaşık olarak üç milyar litre yakıt tasarrufu yapabilirdik (100, 000 yakıt tankerine eşit).

1992 yılından buyana dünya çapında takılan Michelin yakıt tasarrufu sağlayan yeşil lastiklerin aşağıdaki tasarruflara olanak sağladığını tahmin ediyoruz.

12 milyar litre yakıt ve 30 milyon ton CO2

En güncel sonuçları öğrenmek için www.michelin-green-meter.com adresine gidiniz.

Harekete geçme zamanı

Şimdi sürdürülebilir yol hareketliliğine odaklanma fırsatını yakalama zamanı. Daha iyi hareketlilik ve çevre ile ilgili uzun vadeli mücadelelerin öngörülmesi zamanı. Ve ödün vermeksizin yenilik yapma zamanı. Bunu başarmamıza yardımcı olması için lastik sektöründe en büyük Ar-Ge bütçelerinden biri ile 4 000 güçlü kişiden oluşan araştırma ve geliştirme takımı tahsis edilmiştir.


Grubun başlangıç noktası olan 1889 yılından bu yana, Michelin hareketlilikte güç sağlamış ve güç sağlamaya devam etmektedir. Bugün, amacımız açıktır: hareket halindeyken hareket özgürlüğünü, güvenliği, verimi ve sürüş keyfini sürekli arttırarak malların ve insanların  hareketliliğinde ilerleme kaydedilmesine sürdürülebilir bir katkı sağlamak.

(1) MICHELIN:
- Islak zemin yol güvenliği
- Ürün güvenilirliği
- Yol güvenliğine katkı anlamında Avrupalı tüketiciler tarafından yaygın olarak bilinen lastik markasıdır.
(2) Michelin’in başlıca Avrupalı rakipleriyle karşılaştırılmıştır. Tüketiciler tarafından beyan edilmiştir: Altı ana Avrupa pazarında gerçekleştirilen TNS Sofres 2008 anketi.
2008 yılında CERM ve TÜV SÜD Otomobil tarafından ve 2009 yılında DEKRA Test Merkezi tarafından her bir sektörde en çok satan ürün yelpazeleri üzerinde gerçekleştirilen bağımsız testlerle onaylanmıştır.
(3) TÜV SÜD Otomobil tarafından 2008 ve 2009 yılında yapılan yuvarlanma direnci testleri esas alınarak hesaplanmıştır.
(4) 6 ana Avrupa pazarında yapılan TNS Sofres 2008 anketi.
(5) Aşağıdaki ürün yelpazelerinde 2009 yılı itibariyle elde edilen teknik onaylar:
2009: MICHELIN Pilot, MICHELIN Primacy and MICHELIN Latitude.
  • Otomobil
  • 4x4 / suv
  • Kamyonet/Karavan
Loader